Reklamační řád

 

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami. Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu či paragon) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).

 

Než započnete reklamační řízení


Ideálně nám zavolejte na provozovnu (v pracovní době), popište nám problém a domluvte se s námi na dalším postupu. Řadu věcí jsme schopni vyřešit (například zprovoznění konzole, ovladačů, atd.), poradit a předejít zbytečnému posílání zboží tam a zpět. I v případě oprávněné reklamace je dobrý důvod nám zavolat a domluvit se na dalším postupu.

  

Herní disk nelze přečíst


Všechny disky (bez výjimky) jsou před odesláním zkontrolovány, zda neobsahují škrábance či na nich není patrný jiný problém, který by mohl způsobit jejich nefunkčnost. Pokud se nyní na vašem disku vyskytují škrábance, především kruhové stopy (platí především pro PS1, PS2, X360 a Wii hry) je chyba na straně konzole. S nejvyšší pravděpodobností bylo s konzolí pohnuto ve chvíli, kdy byla v provozu, což zpravidla způsobí podobné mechanické poškození. Dalšími důvody mohou být znečištěná čtecí hlava konzole, případě nešetrná manipulace s diskem. V takovém případě ztrácíte právo na záruku z důvodu mechanického poškození. Většinu takových poškození jsme schopni opravit na speciálním stroji - cena opravy je 50,- + poštovné zpět k Vám (89Kč při platbě převodem).


Problém - hra nejede, přestože CD není poškrabané

 

Achilovou patou konzole PlayStation 2 je laser. Pokud se vám už něco s konzolí stane, pak je to zpravidla problém s laserem. Typickým projevem takové situace je, že konzole nenačte hru, přestože vložené cd není poškozené či zjevně poškrabané. Největší problém pro laser, co již není v bezvadném stavu, zpravidla znamenají hry na dvouvrstvých DVD médiích (Gran Turismo 4), dále také médiích s modrým povrchem datové vrstvy a hry z prvního Playstationu. Na těch se zpravidla pozná, zda vaše "mašinka" šlape jak má. Drtivá většina her pro Playstation 2 je vylisovaná na klasická DVD média se stříbrným povrchem, která jsou pro PlayStation 2 nejlépe čitelná, přestože to neplatí 100%.

 

Záruka


Záruka na nové zboží je 2 roky. U bazarových her je záruka 6 měsíců (nevztahuje se na nově vzniknuvší škrábance), u bazarových konzolí a ovladačů je záruka 6 měsíců na skryté vady a 1 měsíc na závady nové.

 

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé:

  • mechanickým poškozením zboží

  • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek

  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno

  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží

  • poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

  • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů

  • zboží, které bylo upravováno zákazníkem

  • k poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí

 

Prodávající neodpovídá za vady:

  • u věci prodávané za nižší cenu - na vadu, pro kterou byla věc zlevněna

  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním

  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím

  • nevyhovující konfigurace počítače vůči požadavkům hry

  • problémy s výkonem/padáním hry (kontaktujte prosím technickou podporu distributora nebo autorů hry)

  • poškození zboží při přepravě – tuto reklamaci je nutné uplatnit při převzetí zboží od dopravce (nebo zboží nepřebírat vůbec)

 

Kam reklamaci zaslat


Vámi reklamované zboží zasílejte výhradně jako Doporučenou zásilku na adresu:

Playstation-klasiky
Masarykova 12
Brno 60200

 

Obsah zásilky s reklamovaným zbožím


K zásilce přiložte kopii faktury, vaše jméno, příjmení, zpáteční adresu, tel. nebo emailový kontakt a popis závady. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno. V případě, že přijde balík poškozen, nebude převzat. Balík bude vrácen na vaší adresu, kde vyřídíte s Vaší poštou poškození balíku.
  

Vyřízení reklamace

 

Reklamace bude vyřízena v nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. V případě zaslání zboží počíná tato lhůta běžet dnem následujícím po doručení reklamovaného zboží.